- I AM JAN
- JAN COMMUNICATING
- JAN PRESENTING
- JAN TRAVELLING
Провідне видання в сегменті фінансових послуг «МайбутнЄ», яке вже сьомий рік поспіль видається на українському ринку, обрало креативну стратегію развитку і продемонструвало, як імплементувати креативні елементи у стилістику серйозного аналітичного видання.
Кейт Щеглова, видавець «МайбутнЄ»,
CEO Future Communications Lab LLC:
«Ідея розробити корпоративного героя народилася у грудні 2014-го, напередодні Нового року. Спочатку вона здавалася не дуже реалістичною. Проте коли за її реалізацію взялася міжнародна команда (професійне Лондонське артбюро SmartUp Visuals), стало зрозуміло, что все вийде, і вийде якнайкраще. Працювати було цікаво: ми описували стиль ліній та риси характеру героя, які вони можуть характеризувати. Ікона бренда — дівчинка–журналіст, що мандрує по світу в пошуках ексклюзиву. Вона позитивна, допитлива, дуже активна і цілеспрямована. Вона говорить на трьох мовах (українській, російській, англійській) і звуть її Джен. Таке ім’я вона отримала, оскільки народилася у січні (January). Отже її ім’я походить від скороченої англійської назви першого місяця року (JAN). Що цікаво, коли з’явилася ідея імені героя, ми одразу опитали фокус–групу на предмет його сприйняття і отримали позитивні відгуки. Потім «загуглили» і також отримали цікавий результат — у деяких мовах це ім’я є скороченим жіночим, у деяких — це чоловіче ім’я, що демонструє силу характеру, розум і природну жвавість корпоративного героя. Мы сподіваємося, що корпоративний герой допоможе в інтерактивному контакті з аудиторією. Тим паче, що у журналу з’явилися маленькі автори–діти. Та й дорослі виявили чималу цікавість здобути кружку с іконою бренда «МайбутнЄ». Ми вважаємо це нестандартним та цікавим експериментом для українського медійного та ринку фінансових послуг».
Ліна Навікайте, співзасновник Лондонського артбюро SmartUp Visuals, розробник образу Джен:
“Я отримала задоволення від роботи над icon-brand журналу «МайбутнЄ» — JAN. Образ корпоративного героя народився в моїй голові досить швидко — далі вже була справа техніки допрацювати і донести його до читачів. І у нас вийшла дотепна, допитлива, стильна, надихаюча журналістка і мандрівниця Джен».
«МайбутнЄ» — провідне видання в сегменті фінансових послуг, засноване у Червні 2008 року. Видавник — Кейт Щеглова, CEO Future Communications Lab LLC.
SmartUp Visuals — компанія візуального сторітелинга, заснована у Лондоні трьома артистами у числі яких Ліна Навікайте. Компанія спеціалізується на анімації, ілюструванні, дизайні, медіа та комунікаціях.
Релиз (Русская версия)
Журнал «МайбутнЄ» презентовал икону бренда – корпоративного героя Джэн
- I AM JAN
- JAN COMMUNICATING
- JAN PRESENTING
- JAN TRAVELLING
Ведущее издание в сегменте финансовых услуг «МайбутнЄ», которое вот уже седьмой год издается на украинском рынке, избрало креативную стратегию развития и продемонстрировало, как имплементировать креативные элементы в стилистику серьезного аналитического издания.
Кейт Щеглова, издатель «МайбутнЄ», CEO Future Communications Lab LLC :
«Идея разработать корпоративного героя родилась в декабре 2014-го, накануне Нового года. Вначале она казалась малореалистичной. Однако когда за ее реализацию взялась международная команда (профессиональное Лондонское артбюро SmartUp Visuals), стало понятно, что все получится, и получится хорошо. Работать было интересно: мы описывали стиль каждой линии, и какую черту характера героя он может характеризовать. Икона бренда — девочка–журналист, путешествующая по миру в поисках эксклюзива. Она позитивна, любознательна, очень активна и целеустремлена. Она говорит на трех языках (украинский, русский, английский) и зовут ее Джэн. Такое имя она получила, поскольку родилась в январе (January) и ее имя является производным от английского названия первого месяца года (JAN). Что интересно, когда появилась идея имени героя, мы сразу опросили фокус–группу на предмет его восприятия и получили позитивные отзывы. Затем «загуглили» и также получили интересный результат — в некоторых языках это имя является сокращенным женским именем, в некоторых — это мужское имя, что показывает силу характера, ум и природное обаяние корпоративного героя. Мы надеемся, что корпоративный герой поможет в интерактивном контакте с аудиторией. Тем более что у журнала появились маленькие авторы–дети. Да и взрослые проявили немалый интерес в получении фирменной чашки с корпоративным героем. Так что мы считаем это интересным и нестандартным экспериментом на украинском медийном и также рынке финансовых услуг».
Лина Навикайте, соучредитель Лондонского артбюро SmartUp Visuals, разработчик образа Джэн:
«Я получила удовольствие от работы над icon-brand JAN. Образ корпоративного героя родился в моей голове довольно быстро — дальше уже было дело техники доработать и донести его до читателей журнала. И вот у нас получилась остроумная, любознательная, стильная и вдохновляющая журналистка и путешественница Джэн».
«МайбутнЄ» — журнал для рынка финансовых сервисов, основанный в июне 2008 года. Издатель — Кейт Щеглова, CEO Future Communications Lab LLC.
SmartUp Visuals — компания визуального сторителинга, основанная в Лондоне тремя учредителями в числе которых Лина Навикайте. Компания специализируется на анимации, иллюстрировании, дизайне, медиа и коммуникациях.
Release (English ver)
- I AM JAN
- JAN COMMUNICATING
- JAN PRESENTING
- JAN TRAVELLING
“Maybutne” magazine has presented its icon brand – a corporate character JAN
A leading magazine for financial services segment “Maybutne” which has been in the Ukrainian market for almost 7 years has recently switched to the new development strategy that demonstrated how to successfully implement creative elements into the style of a serious analytical media.
Kate Shcheglova, “Maybutne” magazine publisher, CEO of the Future Communications Lab LLC:
«The idea of creating a corporate character for “Maybutne” magazine appeared in December 2014. At the very beginning it seemed like the most complicated task but fortunately Smartup Visuals (London based visual communication agency) team stepped in and so it all began to take shape and develop. Process of the character creation and development was very interesting. We had to discuss the style of each single line and make sure it all reflects and represents the character we are creating. The icon-brand is a girl journalist who travels the world looking for exclusive materials. She is positive, curious, motivated and very active. She speaks three languages (Ukrainian, Russian and English) and her name is JAN as she was born in January. Interestingly, when we came up with the name we carried out a quick focus-group research with the objective to find out how the name JAN sounded for people and got a very positive result! Later on we googled the name and discovered that in some languages JAN was just a shortened feminine name and in the others — a masculine name, that shows force of character, wit, and natural charm of our corporate character. We hope that JAN will help “Maybutne” to establish interactive contact with the readers (as well as deepen the audience involvement) especially since the magazine was joined by little authors — children. Also grown-ups showed their high interest in having our corporate character branded mugs. So we believe the JAN creation to is something truly unique and original in the market of Ukrainian media and financial services.”
Lina Navickaite, co-founder at SmartUp Visuals design-agency:
“I truly enjoyed working with an icon-brand — January. This character was born in my head since I first met Kate, and so I just had to get her out there for people to see! And here she is all witty, curious, stylish always inspired journalist and traveller JAN.”
“Maybutne” — is the magazine for financial services market, founded in June 2008. Publisher – Kate Shcheglova, owner at Future Communications Lab LLC.
SmartUp Visuals — is a visual storytelling company, founded by three London based artists Lina Navickaite, Karina Sinkeviciute, Kristina Naruseviciute. The company is focused on the following services: illustration, animation, design, media and communications.