Територія емоції

Експерти ринку обговорили емоційний контакт зі споживачем під час круглого столу журналу “МайбутнЄ». Зокрема йшлося, які емоції припустимо задіювати в українському сьогоденні. Головним висновком стало те, что потрібно відходити від практики залякування ризиками та переходити на позитивну комунікацію.

В рамках круглого столу также було презентовано корпоративного героя Джен та нову креативну стратегію развитку видання. Сам захід проходив у креативній та затишній атмосфері французького ресторану, оздобленого у форматі street-art Tres Brance.

У круглому столі прийняли участь такі компанії як: СК “ТАС”, СК “КНЯЖА VIG”, СК “Юпітер VIG”, СГ “Іллічівська”, СК “АХА Страхування”, СК “Альфа Страхування ” (Україна), СК “НОВА”, СК “PZU Україна страхування життя”, PR-агенція Garland, агентство страхового маркетингу IMark, компанія GFK Ukraine,  а також представники Української Федерації Убезпечення та журналісти. Під час заходу обговорювалась тема: “Емоційний контакт зі споживачем у скрутний час”. Детальний звіт у березневому випуску журналу.

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: